dimarts, 7 de novembre del 2017

CARTA AL JORDI


Després de molts assajos, per fi havia arribat l'hora de l'estrena. El teatre ple de gom a gom i nosaltres plens també, de  nervis  i de il·lusió.

Tots teníem en el pensament la teva mare, pendent d'una  important intervenció. Abans d'alçar el taló vam parlar amb ella. Tot i que es feia la forta, la seva veu trencada, ens deia el que callaven les seves paraules. Un cop acabada la representació aniríem  a veure-la per explicar-li tota mena de detalls.

El primer acte va ser un èxit. Un cop començat el segon , en un mutis meu, em van donar la terrible notícia, la teva mare, Jordi, havia empitjorat de cop i ens acabava de deixar i jo havia de sortir a escena com si res.

L'obra a punt d'acabar, tu radiant, com sempre,  el públic entregat, i jo esperant... o no, acabar, per donar-te la trista noticia.

Mentre saludàvem vaig arrencar a  plorar

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada