dijous, 26 d’octubre del 2017

CARTA AL PARE


Quan s'acaba l'estiu no puc esborrar aquells records que m'han quedat per sempre gravats a la memòria.

A primers de desembre a l'escola ja començàvem a parlar de quines coses demanaríem als Reis. Més d'una vegada m'havien dit que eren els pares. Jo ho negava sempre, tenia bons regals i a casa la situació econòmica era justeta. Més endavant vaig saber que entre tu i l'avi em vareu fer el "colmado", la cuineta...


Aquell any, però, no volia res, només una bicicleta.  Tothom en tenia i jo només podia anar amb la colleta quan me'n deixaven o després de fer un llarg camí al final del poble per veure si podia llogar una vella bicicleta que no sempre estava disponible. 
       
Pare, tu  ben segur no te'n vas  adonar, però amb vas esquinçar dues grans il·lusions. 

En veure'm tan encaparrada, a finals de desembre em vas dir molt seriós que la bicicleta no la tindria perquè els reis éreu vosaltres, i tu no me la volies comprar perquè et feia por. 

No sé que va ser pitjor si no tenir la bicicleta o saber que els reis no existien.

De gran me'n vaig comprar una, però aleshores ja no em feia falta. 






















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada