dilluns, 7 de maig del 2018

VIURE LLUNY DE CASA


Estimats amics,

No patiu pas per mi. Ja fa uns mesos que soc a Alemanya. El poblet on visc, prop de Munich, és ple de gent amb les nostres mateixes inquietuds, molt acollidors, afables  i bons amics, per això no m'hi puc sentir  gens forastera.

Quan plou, l'olor de la gespa mullada, em transporta al petit jardí de casa, i quan surt el sol sento aquella mateixa escalfor càlida que m'omple de dalt a baix.

Els ocellets també refilen de bon matí per donar-nos la benvinguda a un nou dia. 

El vent fa el mateix so que a la nostra terra, però més intens. Sembla com si xiulés entre uns llavis exorbitants de pedra, quasi sempre amb pinzellades blanques.

Tot és ple de flors i al capvespre ve molt de gust fer una passejada pels carrerons del poble.

Crec que vaig prendre la decisió encertada.   És clar que tinc ganes de veure-us, i tant!.., però perquè no us animeu i feu una escapada vosaltres?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada