dilluns, 7 de maig del 2018

L'OBRE CARTES



Avui he trobat aquell obre cartes que em vas regalar. 
El tenia tan ben guardat!!!  

"Perquè quan hagis d'obrir les moltes cartes que t'arribin, et recordis de mi" – em vas dir.

Quan l'he tingut a les mans, m'han vingut al cap tants sentiments, tantes emocions i aquella llarga corrua de dubtes.

Les intenses xerrades amb tu, a fi de no prendre una decisió equivocada, com en van ser de positives i aclaridores.

Em sentia com un petit vaixell navegant a mar obert, sense rumb, i tu vas ser com aquell estel que il·lumina la foscor, et mena a port i finalment et deixa posar els peus a terra ferma.

Mallorca era una molt bona oferta de treball però les meves arrels eren massa profundes i no les podia pas ni tallar ni arrencar. Fins i tot l'entrevistador que estava ja a punt d'oferir-me aquella feina, se'n va adonar.

I avui que d'això ja en fa uns quants anys, no me'n sap pas  gens de greu.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada