dilluns, 8 de gener del 2018

LA FLOR


A Montserrat, pel camí de Sant Jeroni, em, vaig aturar uns instants per omplir-me d'aquell silenci tan difícil de percebre en altres llocs.

De cop em va desconcertar un brunzit estrany, vaig furgar entre uns matolls i allà va aparèixer, amb tota la seva grandària.

Feia temps que aquella flor havia desaparegut del meu jardí  i ara de cop la tenia al meu davant i em "demanava" que l'agafés, però..., com?

Aleshores se'm va acostar una nena amb careta d'àngel, es va ajupir, la va collir i me la va donar. - "jo ja la tinc... aquesta és per vostè"- em va dir.

De seguida la vaig tornar a plantar al meu jardí, i avui torna a lluir més bonica i més ferma encara. 

El seu nom és   IL·LUSIÓ.

En conservo unes llavors perquè si un dia algú la perd, la pugui tornar a plantar.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada